Sunday, May 30, 2010

im FrEeEEeeEEeE!!


alhamdulillah....final exam utk final semester berjaye habesss!unbelievable but tht's the truth...huhu...fikir2 balik, no more tests after this, no more assignments,no more quizzes, no more class to attend, and most important is no more final exams after this...!yeayyyy gembirenye hati nih Tuhan aje yg tahu...after 5 years di utp, akhirnye bebas juge,,im free...hehe...tapi sebenarnye tak betul2 habes lg pon, ade final presentation utk fyp plak 7th june nih, haih slack betol...huhu..harap2 la everything will be fine...ok nak pegi sambong berpoye3....yeebaaaa!!!!
adios! oh, here's a pic taken from mar'sFB...cilok satu gambar na, nk letak gmbr last final exam paper spjg 5tahon bljr kat utp..ehehehehe :)





Thursday, May 27, 2010

confused.

kenapa la ko nih susah sgt nak paham a..?kenape payah sgt nak paham hati perasaan jiwa otak aku nih ha?tak reti ke ko tuh lembut kan sikit hati tuh..?jgn nak kasar sangat dengan aku..?aku nih perempuan..hadoih, aku tego ko marah, ko tego aku takpe lak....pastuh ckp aku plak selalu tak dengar teguran ko tuh...ko je la bole tego..mane la nak fair mcm tuh...susah betol la ko nih...sayang mmg a sayang..tapi dah kalau keje ko tuh asyik sakitkan hati aku je..mcm mane nih beb?mcm mane nak idop bahagia cantuh...everytime ade isu je, asyek muke aku je kene beralah...asyek aku je kene mintak maap, asyek aku je kene tahan sedih tuh, berderai la air mate byk mane pon, kalau ko dah kate ko tak pedulik tuh, mmg namenye tak pedulik la tuh...adoi...amende la bende yg bole sedarkan ko...tlg la...berubah la..ubah sikit perangai tuh...pikir la sikit aku nih ade hati perasaan jugak,len la ko...ko kalau dah perlukan aku lagi, ko ckp je a...tak payah ah nak tahan2 lagi aku dalam hidop ko ok?kalau aku sedih pon ko pedulik ape?ok?paham?

(FUHHH lega hati rase dapat luahkan kat natang blog nih...)